Kızım 1 yaşında ama hala beslenmede sorunlarımız var maalesef.Çalıştığım için annem bakıyor gündüzleri blw yapamadık kızım da çok iştahsız zaten.Ben elimden geldiğince uğraşıyorum ama aç kalmaması için de çorba/muhallebş kıvamında yemekler de yedirmeye devam ediyorum aç kalmaması için.Size sorum benim gibi olanlar varsa akşam yemeklerinde ne yediriyorsunuz? Öğlen çorba içiyor akşamları tıkanıp kalıyorum.Öneriniz var mıdır?