İltihaplı dişim çekildi .Başım yüzüm ağrıyor tüm dişlerim ayırıyor üşüyorum titriyor ilaçlarını içtm ama kötüyüm yanlış mı yapıyorum evde beklemekle gececek gibi dgl iltihap kana karışırmış gibi şeyler yazıyor intte geçer diye bekliyorum kötümü ediyorum bilgisi olan