Kızım 6 aylık aşırı fazla hareketli bir bebek ve çok sıkılgan koyduğum hiç bir yerde durmuyor gün içinde yemek yapmaya kendi karnımı doyurmaya bile zorlanıyorum babası yürütec almıs belki kısa süre oyalanır diye ama şu aralar yürüteçlerle alakalı kötü şeyler duyuyorum, annemde biz sizi hep yürüteçlerde büyüttük diyor. Acaba gün içinde kısa süreli kullanımlarda bir zararını görür müyüm? İçim rahat değil… kullanan anneler yorumlarınızı alabilir miyim😊