Haticedgn 4 saat arayla 2 ayrı agrı kesici vermişti doktor bize. 2 gün boyunca kullandık. İlk gün böyle geçiyor malesef. Ama sonrasında acısı hafifleyecek. Ben 1 hafta bardak kullandım. Beze degmesin pipisi canı yanmasın diye. 1 beden büyük bez kullandım bir de. Tavsiye ederim. Sanırım sizin dikişli, sargı bezi var.