Gizemmms bizimki de 8,5 aylık. Altta 2 dişimiz var.yan ve üst dişler geliyor galiba.daha demin masadan yemek yiyemeden kalktık yaptığım çorbayı içmedi 1-2 kere zorla ağzına tıktım. Sonra kilit hiç açmadı bende sinirlendim . Dün kıymalı tarhana çorbası yaptım onda da aynısı. Diyorum dişden dolayı mı damakları mı acıyor. Tıkandım gerçekten 😕umarım uzun sürmez.