929621 doğduğundan beri öyle alıştırdım hiç sallamadım tabi bebeğe göre de değişir her bebek kendi kendine uyuyamıyor maalesef ben şanslı kısımdanım biraz da çabaladım tabi uyumuyor diye hemen sallamadım, bu aralar biraz zor dalıyor ama destek istiyor sanırım dişten.