smsmzyc Bir türlü dalamıyor iki bacağını birden aynı anda kaldırıyor geri yere vuruyor ve sıklıkla yapıyor sürekli kendini uyandırıyor ? Var mı böyle sorun yaşayan neden böyle yapıyor ki acaba hala uyuyamadım yawrum 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Kuzeyyolcu smsmzyc smsmzyc bizimde öyle oluyo ama bitmesine rağmen gazı olabilir diye düşünüyorum ben 🤔
Bvg smsmzyc bizimde ayni ama o hareketi genelde gaz cikarcagi zaman yada kakasini yapcago zaman daha cok yapiyor yada uzun sure uykuya dalamazsa
Baynimir smsmzyc 9 buçuk aylık oğlum, gaz sıkıntımız yok çok şükür. Havalar çok sıcak olduğu için yaptığını düşünüyorum bende. Dalamıyor çünkü.
MayneymisAltintop Hahahha bizimkisi öyle😂 hatta bazen öyle sert vuruyor ki nasıl canı acıyıp uyanmıyor diye şaşırıyorum. Acıkcası kötü bir durum olduğunu düşünmüyorum. Genelde üstünü açmak için yapıyor bizimkisi😄
Ayseleraslann Gazı olduğunda öyle yapıyorlar gazını çılartın ben öyle yapınca kucağıma alıp rahatlatmaya çalışıyorum uyusa bile
smsmzyc Tşk kızlar ama kaka gaz hepsini hallettik ama yine de ayakları havada :/ Çok zor uyuyor bu yüzden🙄
smsmzyc Baynimir En son üstünü çıkarıp kundakladım zar zor daldı ama sürekki de kundaklamak istemiyorum bu sıcakta 🙄
[silindi] smsmzyc benim oğlumda 3/4 aylıkken öyleydi ayaklarının altına yastk koymuştm öyle dalıyodu uyuyunca alıyodum
1yagizalp smsmzyc çok sıcaksa üzerindeki örtüyü atmak için yapıyor o hareketi, eğer üzeri açıkken hala yapıyorsa sıcak bunaldım ben demek istiyor çünkü serinlik yapınca (yelpaze ile) bi daha yapmıyor. Bir de şey ayağı kaldırınca %90 bırtlıyor 😁
Babe smsmzyc benim kizim da surekli ayaklari kaldirip pat diye carpiyor.Ama karnina dogru cekme seklinde degil dumduz yukari kaldiriyor.gaz oldugunu sanmiyorum ben.cunku kizim dogdugundan beri hic gazli bi bebek degildi.hala da degil.10 gun sonra 6 aylik olacak