Ezgikaran valla bende ceyizime almamıstım eşim gidip tahtakaleden almıs masallah diyim cok güzel cıkarıyor. Ama cok iyi yaglıyorum tereyagı ile heryerini yaglıyorum. Bi de 20 liraya almıstı yani. Bi tanede ev hediyesi gelmişti o da cok iyi cıktı hemencik cıkıyor yapısmadan