Hanımlar meraba bebegim 6 aylık. Yürüteç aldım bindiriyorum 3 dakika içinde kendini geriye atıp aglamaya başlıyo ve çok öne yıgılıyo ee otomatikmen ayaklarda geride kalıyo epeyce. Ve oturmak istemiyo yine aynı şekilde kendisini arkaya doğru atıyo sırt üstü yatar pozisyonda. Normal mi sizce bu söylediklerim şimdiye oturması gerekmez miydi hadi yürüteci sevmedi istemiyo zaten kolik oldugu için aşırı huysuz yeni yeni düzeliyo çok şükür henüz