Kızlar taşınırken biliyorum herşeyi ayrı ayrı yerleştirecem kolileyecem mutfağı mutfak şeklinde ve yalnız yapcam bu sefer taşınma işini bi tek annemi çağırdım oda çocuğa bakacak sadece nasıl yapayım ne benim için pratik olur sizce ev boyanacak zaten gittiğimde sıfır bi daire değil ne benim için daha kolay olur şunu şöyle yap ben yapmadım keşke yapsaydım dediğiniz gözümde korkmadı değil ilk defa taşınıyorum evi de boşken temizleyeyim dedim ama değerli yorumlarınıx için şimdiden hepinize teşekkürler 🌼Bide ilk baş herşeyi kolileyimmi yoksa ilk baş evimi temizleyim yani ilk baş evimi toplayım kolileyim yoksa evimi temizleyim ve pratik temizlik tüyolar ı 🌼🌼