MMommymomm bizim 5. Ayda diş için anestezi aldırmıştım o sırada mama vermek zorunda kaldık mamayı içince fışkırır tarzda kusma ve vücudunda ürtiker olmuştu alerji uzmanına gittik ve 3 ay kızımda bende süt ve süt ürünleri tüketmedik 8. Ayda doktor kontrolünde hastanede 23 kaşık yoğurt verildi 16 saat sonra sabah uyandığımda gözleri balon gibi şişmişti açamıyordu ve nefesi zor alıp veriyordu hemen zaditen verip hastaneye gittim 6 gün yatış verdi o kadar zordu ki hastanede sütüm kesildi hala şuan 14 aylık hala devam ediyor iki hafta önce süt alerjisine bağlı bağırsak zarı iltihabı kanlı ishal yaşadık beni bitirdi bu alerji şimdi kkk aşısı yapılacak 2 hafta sonra yatış verdi çok korkuyorum dua edin bişey olmasın Rabbim tüm çocukları korusun inşallah