Aysecelik17 Ozge162 bu damlayı genelde akıntısı olan, öksüren , soğuk algınlığı olan bebeklere veriliyor , bende yeni oğluma kullandım çok faydası oldu 8 aylık oğum
mrvcr Ozge162 alerji ilacı ama her boğaz enfeksiyonu, burun akıntısı durumunda doktorumuz bundan veriyo bize. bu düzeltir hem de içeriği temiz diye
lokumcocugunannesi_2821 Ozge162 bizde kullandık balgam için. Oğlum baya kötü öksürüyordu balgamdan dolayı, çok işe yarıyor rahatlatıyor. Ben akşamları veriyordum çünkü rahat uyumasını sağlıyor zaten yazıyor uyku yapabilir diye
Ozge162 lokumcocugunannesi_2821 çok teşekkür ederim ☺️ bende şimdi vericem öksürükten sesleri gitti benim çocuklarımın 🥺🥺
Duham44 Ozge162 biz su an kullaniyoruz hatta her hasta olmasinda kulllaniyoruz alerjik astim, bronsit bogaz enfeksiyonu geniz akintisi bunlsr icin veriyorlar benim oglum buhar falanda aliyor su an ama bunu verdigim dakika oksurugunu azaltiyor ver sakinlesiyor
Ozge162 Duham44 şu an verdim 2 yaşında kızıma öksürük hala aynı 7 aylık oğluma da şimdi verdim bakalım havada veriyorum ben inşallah bir an önce iyileşirler 😢😢
Ececanece Ozge162 veriliyor tabiki. Doktor gerek görmediği bir ilacı niye yazsın. Üst solunum yolu enfeksiyonunda genelde zaditen delodey vs antihistaminik ialçlar kullanılır. Ödeme iyi gelir. Burun akıntısı hapşırık vs onlara iyi velir. Biraz da uyku verir. Hastaylen çocuk sık sık uyanmaz boylece dinlenmiş olur.
Ozge162 Ececanece Cok çok teşekkür ederim alerjik yazdığı için bende tedirgin oldum, ama yorumlar içimi rahatlattı verdim bende
Zhnce Ozge162 antibiyotik verildiğinde genelde bunu da veriyorlar Bazı antibiyotikler çocuklara alerji yapabiliyor vucuttq kabarma gibi O sebeple ikisini bir veriyorlar