Aybars doğduğundan beri 3 kez bronşit oldu. Üçünde de hiç böyle bir sesi olmamıştı. Gece ateşi çıktı, son dişini çıkarıyor ondandır diye telaş yapmadım ama sabah sesini duyduktan sonra şok oldum, nasıl anlatsam bilemiyorum sanki 50 60 yaşında adam öksürüyor. Bir şeyler söylemeye çalışırken de o şekilde çıkıyor sesi. Hemen hastaneye götürdüm. Burnu çok dolmuş ki her gün serum yapmama rağmen. Geniz akıntısı yapıyormuş o da öksürük yapıyor dedi doktor. 1 yaşından büyük bebeklere verilen bir sprey verdi mecbur vermeliyim çünkü serumla geçmez bu aşırı tıkalı dedi. Şurup falan verdi. Aybars öksürünce kayınvalidem fark etti bu hiç geniz akıntısı öksürüğüne benzemiyor boğmaca gibi öksürüyor dedi. Var mı bebeği boğmaca geçiren nasıl bir şey bilmiyorum da