Neslimmmmm 😁 hadı ya bnmde kızım doğdu erkek dedıler ay ne yakısıklı flan yoldakıler bıle hep kız o demekten dılımde tüy bttı kızımda resmen erkek gıbı sacını toplarsam kıza benzıyo 🤣 herkes banada bunun arkası erkek dıyor kı bende bılyorm önceden hısettm erkek olcagını ıkıncısının ama kısmet tabı bakalım daha dıkışım ıyılesmedı şiş hala ve kaşınıyor bıandan bıran once gebe olayım ıkısı bır buyusun dıyorm hemde dıkısım düzelir dıyorm bıyandan kızım cok zorluyo cok sınırlı agrasıf ınatcı 😁 aynı bız tabı atak mı gecıryo bılmyorm yada 2 yas sendromu yasıyor erkenden bezdırdı vala benı bakalım ne olcak hayırlısı artık dıyorm