İyi akşamlar kızlar merak ettiğim bir şey var bu havalarda bebeğinizi aksam bebeğinizi bebek arabasiyla yürüyerek bir yere goturuyomusunuz beş aylık bebeğim var anneme getirdi sabah esim akşamda şirket arabasıyla geçerken yol üstünden alacaktı ama arabayı başka biri almış otobusle gitmek zorundayız ama korkuyorum acaba hasta olur mu diye bu şekilde yapan vari merak ettim