Emziğin erkeği kızı olmaz bence , eğer 2. Cocuk düşünceniz varsa koyun kenarda dursun akmaz kokmaz 3 yasındaki oğlumun coğu seyini sakladım emzik , kıyafet , oyuncak , 2. Oğlum 3 aylık oldu hala abiden kalmaları kullanıyor en fazla 4-5 parça yeni kıyafet almısımdır.. şuanki fiyatlara bakınca iyiki saklamısım diyorum