Bebeğim 25 günlük biraz önce sağlık ocağından aradılar alınan topuk kanında tsh yüksekliği var tekrar almamız gerekiyor dediler gidip tekrar verdik hemşire ilk kanda olabiliyor sonraki de düzeliyor endişelenme dedi internetten baktığımda zeka geriliği yapiyo filan yazıo başına gelen varmi çok endiselendim