gokce24 17 günlük bebeğim var. Sütüm 1 saatte 30-40 cc çıkıyor. Manuel pompa ile günde 1-2 kere sağıp bakıyorum hiç artmıyor. Sürekli su içiyorum komposto ve dut kurusu kaynatıp içiyorum. Beslenmem güzel. Sizce çok mu az bu çıkan ölçü?
Haydinn gokce24 emziriyor musun peki canım pompanın çekim gücü ile bebeğin emmesi asla bir değil ve şuan bebişinize yeterli bu miktar zamanla artacak çoğalacak 🥰
luppoyanak gokce24 bebeğin emdiğiyle aynı değildir o miktar canım bakıp kendini boşuna üzme benim o kadar da çıkmazdı çay bardağının dibini zor kapardım ama bebeğim çok güzel gelişimi beslenmeye dikkat edin yeter ki
Haydinn gokce24 oh oh yarasın merak etme sık sık emzirme ye devam bebeğin midesi büyüdükçe senin sütte artar 🙏
gokce24 luppoyanak arada mama takviyesi de yapıyorum doktor dedi. Mama vermesem tek meme versem yeter mi acaba onu düşünüyorum. Hafif sarılık vardı
luppoyanak gokce24 sarılık dönemini atlat sonra memeye dönersin canın mama da zehir değil sonuçta etraftan çok yargılarlar duyma boşver gece verirsin mamayı daha tok olur aklın kalmaz
gokce24 luppoyanak evet öyle yapıyorum da açıldıktan sonra üç hafta içinde tüketilmesi gerekiyormuş olduğu gibi çöpe gidiyor koca kutu yazık oluyor:/