Kızlar doğum yapalı 14 gün oluyor ve iki gündür çok kötüyüm safra kesemde taş vardı onun sancısı vardı şimdide hiç birşey yiyip içemiyorum aşırı halsizim pazartesi doktora gideceğim psikolojim bozuldu resmen sizce neden böyle oldu kan seviyemde gayet iyi demişti doktor doğumdan 1 hafta sonra kan vermiştim. Hiç iyi değilim