Kızlar selam oğlum 6ay 1 haftalık 2 gün önce aşı olduk ciddi huzursuzluk ve yememe sorunu var aslında aşıdan öncede vardı ama hafifti şuan asla ağzını açmıyor kitliyor mamayı kabul etmiyor ateşi vs yok idrar tahlili verdik onlar temiz çıktı mamayla besleniyor bu arada ne olabilir dünde kustu baya avokado yedirmiştim tamamını azıcık yediği mamayla çıkardı başına böyle bir durum gelen varmı aşı sonrasında ya da bu bir dönem mi lütfen yardımcı olun