Aysenur8996 6#1593100 Merhabalar canım Öncelikle Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin yavrunu Ben de 33+0 da zorunlu sezeryanla 1750 gram dünyaya getirdim kızımı 35 gün kaldı �lk zamanlar hep 20 30 gram aldı 1500 grama düşmüştü şişlik indiğinde sonra 1810 gramla eve taburcu olmuştuk küvezde bebekler çok fazla kilo almaz öncelik tedavi etmektir çünkü hemşireler hep öyle söylerdi çok fazla kiloyu takma bence zaten eve çıktıklarında senin sevginle büyüyecekler ve gerçekten prematüre bebekler daha hızlı gelişiyor