Mihrimahim16 ahahaha bende öyleydim bebeğim 4. Ayındaydı meme reddi başladı ağladım bende ama büyüdükçe artık dikkatlaeri başka yere gidiyor sonradan düzeldi ama sende canını sıkma bak sütun gider bu zaman geçer onlar suan 3 veya 4 saate ancak acıkırlar ben o sıralar uykusundan uyandığı gibi emzirirdim öyle atlattım