GurbetciAnne38 Merhaba 3 aylık bebeğimin orta ayak parmağı ile ikinci ayak parmağı üst üste duruyor doktora sorduk genetik büyüdükçe geçer dedi ama ben yinede tedirginim bu durumu yaşayan varmı acaba