Anneyim_35 Sleepwalker çok haklısın bu konularda ama ne arkadaşım var ne kardeşim kız kardeşim Niğde de oturuyo bende yiyecek içecek meselesi için çantaya bisküvi meyve suyu attım acıkınca bulamam diye
Sleepwalker Anneyim_35 Sen ayri bi çanta daha ayarla katıl 5 lt lik su bitki çayı bisküvi meyve suyu falan kesinlikle koy lazim oluyor
Dilaylaa Hastaneden hastaneye değişiyor , eşim doğumda da sonrasında da yanımdaydı başka kimse yoktu devlet hastanesiydi.
Anneyim_35 Zehrafth evet ziyaretçi yi anlarım ama eş bu sonuçta girse ne olucak odalar çift tek kişilik zaten tek se hiç problem olmaması gerekir inşallah sıkıntı olmazsa normal yapıcam ama doğum bölümü bildiğin yoğun bakım kapısı gibi dışarda sandalye var gelen ler otursun diye içeriye sadece hastayı alıyolar
Anneyim_35 luppoyanak ahh bende sorun etmiyorum canım tek kalırım diyorum hatta 2 doğum yaptım özelde yanımda refakatçi olmasına rağmen ben hiç uyuyamadım kendim yaptım herşeyi mi bide normal olmuştu doğumlarım şimdi kalıcak kimse yok eşimin içi rahat etmiyo yanlız olmaz biri kalsın yanında diyo uyursun edersin ne tür insan va rbelli olmaz diye
Pinar_kb Anneyim_35 devlette doğum yaptım ama tek ben vardım eşimi aldılar. Refakatçi olsa çok daha iyi olur 👍
BaranOgur Anneyim_35 ; Merhaba Bende doğum yaptığım zaman Erkek diye Eşimi almadılar. Bebeğimizi dahi çok çok az gördü. Üzülmüştüm…Annem yanımda kaldı. Bence mutlaka birileri olmalı. Çünkü doğumdan çıkınca, ağrılarınız başlayınca Anneler veya Refakatçılar destek oluyor.
Sarelinagis Anneyim_35 Ben doğum yaptığımda daha başlamamıştı pandemi ilçe devlet Hastanesi’nde doğurdum sürekli annem eşim kayinvalidem falan girdiler yanıma sancı çekerken en son dogumhanede doğum yaptım ordaki odada iki saat beklemem gerekliymiş kvalidemle bekledim odaya cikincada tek kişilik odada annem ve eşim beklemişti
Balkupum2505 Anneyim_35 bende dogumhaneden yüruyerek gelmistim odaya ve kovidn pik yaptigi dönemdi odayi temizledim o halde 😀 şansıma baska kisi yoktu 2 yatakliydi oda. İnsallah hersey istediginiz gibi olir hemen ayaklanirsiniz
Anneyim_35 Balkupum2505 ahh aminnn inşallah keşke benim de şansıma öylr olsa tekim diye eşim girebilse bari
Anneyim_35 Sleepwalker 5 lt lik su götürmem zor olur diye ufak sulardan ve meyve suyundan koymayı düşündüm çantaya 4 5 tane Bi kaç atıştırmalık bisküvi tarzı bişeyler koydum gece acıkırım yerim diye