Naziferabia 4 ay 20 günlük bebeğim var korona şüphem var ve büyük ihtimal öyleyim annemden bulaştı. Bebeğim de şuan yok bişe ama tecrübeli anneler geçirenler nasıl geçti bebeğe geçiyor mu neler yapmak lazım
Momanne06 Naziferabia Bende bebegim 4 aylikken korona geçirdim çokça sütüm vardi korona olunca sütüm anında kesildi inşallah ağır gecirmiyorsunjzdjr ben çok ağır kaç günlerce ateşler içindeydim doktor emzirebilirsiniz demisti emziriyordum ve maske bile takmamistim şükür bulasmadiydi
Esila12 Çift maskeyle emzir bşşey olmaz allahın izniyle benim bebeğimde 3 aylık 1 hafta önce geçirdik bizde ailecek çok şükür biley olmadı bebeğime sık sık emzirmeye gayret et sütün korur onu 😊 rabbim şifa versin inşallah 😊
Naziferabia Esila12 eşim işten gelince test vercem ama eminim kendimden çünkü annem dün test yaptırdı pozitif ve beraberdik. İnşallah bişe olmaz
Naziferabia Momanne06 inşallah bulaşmaz maske takmaya çalışıyorum ama çok bulanıyorum döşüm falan sızlıyor ve aşırı terliyorum.