Oldugugibibiri canım aynı kişi mi ölçtü? Bazen aynı kişi bile ölçse yanlış çıkabiliyor benimki geçen ay kontrolde ondan bir ay önceki kontrolünden daha kısa çıktı😅 ne yani 2 cm çekti mi çocuğum dedim ya geçen ay yanlış ölçtünüz ya da şuan yanlış ölçüyorsunuz dedim kızda hayır doğru ölçüyorum deyip bir daha ölçtü yine aynı çıktı bende geçen ay ölçen hemşireyi çağırdım siz ölçün lütfen dedim ilk ölçen kızın ölçtüğüyle arada 5 cm fark çıktı şaka gibi. Sen bir de sağlık ocağına git orda ölçtür büyük ihtimal öyle bir şey olmuştur.