Arkadaşlar bebeğim doğduğu günden itibaren 3 ay boyunca silikon uç İle emdi. 2 hafta önce ucu bıraktık. Çıplak memeyi çiğneye çiğneye emiyor. Göğüs uçlarım yara içinde. Acıdan Emzirmek istemiyorum diye sanırım sütüm ciddi azaldı ve bebeğim bir ayda maalesef 200 gram almış. Çok üzgünüm şimdi doktordan geldim. Böyle ucu bırakıp bebeği çiğneyen oldu mu nasıl çözüm bulduklar? Bir çözüm bulamazsam mecbur silikon uçlara geri döneceğim.