Merhaba arkadaşlar 22 aylık bi oğlum var doğdu doğmadı hep ağlayan huzursuz bi bebek büyüdükçe düzelir diyoruz ama dahada kötü oluyor gün içinde sürekli bi ağlama mızmızlanması var ve insanı çıldırtan cinsten yeme içme ne istiyorsa veriyorum sürekli onun önünde gidip geliyorum resmen sıkıntı olacak durumu yok ama sürekli ağlıyor bişeyi ağlayarak istiyor öglen uykusu bile yok uykusu gelsede diretir yatmaz gece 2 den sonra kalkıyor ortada bişey yok ağlıyor yataktan inip ağlıyor yani sinir krizi geçirtiyor resmen gecem gündüzüm zehir olmuş durumda bu durumları yaşayan varmı tecrüneleriniz önerileniz varsa alırım