babyandmom1 Kızım yüksek mama sandalyesinden 2 saat önce düştü kaldırdığım gibi kustu acile getirdik mr röntgen çekildi çok şükür herhangi bir şey yok. Ama ben yinede endişeliyim bir şey olur mu 😔 siz siz olun benim gibi kemerini takmayı ihmal etmeyin
babyandmom1 Olric11 Elftna biryazmasali tarcinlisahlep Lilasever1 Zeyynep Çok teşekkür ederim şükürler olsun hareketleri normal bilinci açık eve getirdim yıkadım yatırdım şuan çok uykusuz kaldı bugün 24 saat gözlemleyeceğiz bakalım bir şey olmaz inşallah
Zeyynep babyandmom1 geçmiş olsun canım benimki düşmüştü ama yerde otururken dengesini kaybedip kafasını vurdu mutfaktaydık yer fayanstı kucağıma aldım inanılmaz derecede kustu acile götürdüm hemn flm çektiler bi sıkıntı çıkmadı çok şükür kafa travma kağıdı vermişlerdir ordaki şeyler oluyor mu diye bak doktor açıdan da kusma yapabilir demişti
plakayerli babyandmom1 ben de takmıyorum da ordan çıkabilirler mi ya 8 aylık benimki de bazen sandalye sallanıyor devrilir mi diye düşünüyorum ama çıkıp düşebileceği hiç aklıma gelmemişti
Denizzz88 babyandmom1 çok geçmiş olsun bende oğlumun ilk takmıyordum kemerini çıkamaz diye ama bi gün mutfakta arkamı bi döndüm kendi ittire ittire ayağa kalkmış hemen koştum Allah korudu görmesem düşecekti o günden beri hep takıyorum kemerini artık
Zeytinveannesi plakayerli evet çıkabiliyorlar baby care flex mi ne bizimki ben de ilk kullandığımda çıkamaz diye düşünüyordum sizin gibi o alttaki bacak ayıran kısmın altından ayagını geciriyorlar sanırım