Banunur doğumum da annem vardı gece kaldırdım anne bu çocuk uyumuyor sürekli ağlıyor dedim annem gözlerine baktı oğlumun sapsarı sarılık olmuş dedi karnını açtı baktı karnı sa sarımtraktı uyumuyordu sürekli ağlıyordu zaten meğersem sütüm yokmuş :( mama da hiç aklıma gelmedi oğlum 1 günlük tü o zaman hemen hastaneye götürmüştük