Elifssu nasıl sınırda 🤭 Benim kızım 1 yaş kontrolünde 9.5 kilo geldi doktor gayet normal dedi çok kilo aldırıp obez mi yapacaksınız çocukları dedi hatta bu aylarda uyku düzensizliği,iştahsızlık çok oluyor maalesef öğünleri çoğaltın daha sık bir şeyler teklif edin elbet yediği şeyler olacaktır benim kızım da kaşıklara düşman bu aralar kaşıkla verdiğim şeyleri hiç yemek istemiyor illa önüne koyacağım kendisi yiyecek onu da az yiyor ısrar etmiyorum artık 13.5 aylık bu arada. Allah yardımcımız olsun 🤲🏻🌸