Sareee11 Doktorumuzun da onayıyla çorbalarına vs ekleyerek başlayabilirsin dedi. Ama ben nasıl vericem nasıl saklayabilirim kafam karışık ceviz büyüklüğünde dolaba atmayı düşünüyorum ama kavurarak mı çiğden mi? Yardımcı olur musunuz tecrübeli anneler
TheMomm Sareee11 ben çiğ bi şekilde atıyorum dolaba yapacağım zaman çıkarıyorum zaten ufacik bi şey hemen eriyor sonrada corbalarina ekliyorum
Klymeneninatlasi Sareee11 ceviz büyüklüğünde böldüm streçe sarıp buzluğa attım çiğden yemeğini yapmadan 1 saat önce çıkarıyorum hemen çözülüyor zaten
iremceren Sareee11 ben Çiğden koydum sorun olmadı kavuranda var denemedm buz klıbında dondur o olur kasaptan ince bi şekilde bölmesini iste o olr sen kendn evde pay et poşetle hiç sorun olmaz tarhana çorbasına bazı sebze çorbalarına ekle alışınca misket şeklnde köfte yapıp devam edeblrsn