balbebek21 Buse Varol kızı için bir yaş doğum günü yapmak istemiş otelde Alişan ve ailesi 7ay önce ki cenazelerinden dolayı karşı çıkıp partiye gitmemiş. Daha sonra Alisanin annesinin evinde kendi aralarinda doğum günü yapmışlar ama buse varolu davet etmemişler siz bu konuda ne düşünüyorsunuz kim haklı sizce. Zaten sevmezdim Alişan yalakasini bence buse hanım haklı üzerinden 7ay geçmiş ölenle ölünmüyor böyle bı gunde eşini ve kızını yalnız birakmasi hiç doğru değil
Tugraninannesi balbebek21 sadece o değil alişanın abisi ölünce o 7 ay içinde kendisini annesine babasına ve yiğenlerine adamış eşini ve kendi çocuklarını ihmal etmiş birde demet akalının kızının doğum gününe gitti ama kendi kızının doğum gününe gitmedi buse Varol baştan beri kaynanasıyla araların da problem vardı Alişan yasta evet ama eşini de gene de annesine karşı ezdirmemesi lazım buse Varol zaten kaynanası da ki doğum gününe davet edilmedi ki haberi bile yoktu sonradan öğrenmiş
cocomelon33 balbebek21 en itici bulduğum çiftlerden Alişanı da hiç sevmem.Buse haklı kaç ay geçmiş artık hayat devam ediyor.Konserlere falan da gitmesin o zaman
balbebek21 Belcim30 elbette öyle ama kızının doğum günü sonuçta he orta yol bulunup daha sadece bi kutlama da yapılabilirdi ama TV programi konser şarkılar vs hiç bişey den geri kalmıyor kızına gelince annesi heves etmiş yapmak istemis
Dilaylaa Alişan ile demet akalın en gereksiz ünlülerimizden 😂 ilk evlendiklerinde bile olmamışlardı, sebep buysa buse haklı bence , Alişanın herşeyi şov, aşırı abarttı bu durumu
ilyestaa Alişan ne kadar samimi bilmiyorum amcalik değil babalık yapıyor yegenlerine. Kötü bişey mi hayır değil ama dengeyi iyi kuramıyor belli ki.
Belcim30 balbebek21 hayat şartları zenginler için de geçerli o lükse hazır dayanır mı mecbur çalışacak.. Evet 1 yaş ama olmazsa olmaz da değil aile olmak bunu gerektirir diye düşünüyorum ben
Brutal-Betty 1 saat önce açıldı aynı post 🤷🙈 yanlış anlamayın ama gerçekten bu platform da gereksiz kullanmayı çok seviyoruz 3 tane üst üste kabızlık pişik ek gıda postları var her aynı şey soruluyor ve her gün aynı cevaplar veriliyor. Daha az önce Alişan buse Varol postunu açtı bı arkadaş. Dünden beri de sma ilaç postu açılıyor ve aileleri heveslendiyorlar hiç bir detay bilmedikleri için sma li aileler özellikle paylaşım yapmış gerçekten ihtiyaçları olan ilaçİ karşılamıyor devlet ve burada açılan postlar dan belki o aileler umutlaniyor
balbebek21 Brutal-Betty görmedim az önceki postu smali bebeklere bakarsanız zamanında avazım çıktığı kadar post açtım onlar içinde elimden geleni yaptım yapmaya da devam ediyorm
Senemmm11 balbebek21 kardeş acısı tamam tabikiide çok büyük bir acıdır yaşamadan asla anlayamayız ama aylar geçmiş ve bir ailesi var. Acısının arkasına sığınıp çok fazla ailesini ihmal ediyor belliki
BugsBunnyy balbebek21 ben de buseyi hakli buluyorum olenle ölünmüyor belli bir surede geçmiş katılıp bir kosede oturup torunlarinin mutlu gunune ortak olabilirlerdi ya da katilmayip snrsinda gelinleriyle kutlayabilirlerdi.ona da saygi duyulur tabiki de.
balbebek21 Belcim30 Aile de Alişan ve ailesi aşırı abarttilar tamam çok zor ama Alişan kendi ailesini eşini cocuklarini unuttu tabiki sahip çıkacak amca olarak ama varsa yoksa gündemde hep abisinin ailesi busenin ailesinden biri vefat etseydi aynı hassaslikta olmayacaklardi bence
Dyldrm balbebek21 evde kendi aralarında da kutlama yine kutlama olmuyor mu? İmkanı var demekki çocuğu için bişeyler yapmak istemiş ne var bunda ha evde kutlamışsın ha bir mekanda kutlama yine en nihayetinde. Buseye de haksızlık olmuş ayıp olmuş yani
Dyldrm balbebek21 evde kendi aralarında da kutlama yine kutlama olmuyor mu? İmkanı var demekki çocuğu için bişeyler yapmak istemiş ne var bunda ha evde kutlamışsın ha bir mekanda kutlama yine en nihayetinde. Buseye de haksızlık olmuş ayıp olmuş yani
siyah3430 balbebek21 Alişanı sevmem kardeşi ölünce konser verdi. Bu ne lahana turşusu dedirtiyor. Aile kurduysa o ailenin başında olmalı. Dengeyi kuramıyorsada Buse haklı. Sonuçta herkesin çocuğu var.
Erayalpp balbebek21 bence buse haklı Alişan yanlış yapti hayat devam ediyor sonuçta alişani da kurban seçmiş ailesi kimseyi memnun edemezsin ahanda böyle kendi ailen yıkılır yazık alişanda yaşarken ailesini yok ediyor ne anladım ben bu işten ne gerek varsa bugün varız yarın yokuz hersey yerli yerinde güzeldir kızı bir daha birinci yaş gününü kutlamayacak kendi kızının doğum gününde yanliz bırakıyor demet Akalın’ın partisine gidiyor
Lilasever1 Buse haklı yüzde yüz hemde bir gün önce Demet Akalın ın kızının doğum gününe gitti Alişan kendi kızına niye gelmiyor . Ayrıca kendi aralarında kutladıklarında niye çağırmıyor çocuğun annesi o da busenin yerinde olsam kızı da göndermezdim babaannesiyle kutlasın diye