Rouge-1 geçmiş olsun öncelikle 37,5 çok önemli bir ateş değil bebeğiniz çok küçük calpol dışında bişey veremezsiniz çok inatçı bir ateş değilse duşa vs grek yok calpol verin üstndekileri inceltin çok da soymayın ki üşümesin oda kötü düşer ateşi anlamzsınız kol altlarına alnına ıslak bi bez koyun ama 37,5 larda bunlara gerek yok ilacı verip bekleyin yani şu hastalkta falan bence gerek te yok hemen hastaneye cddi birşeyi yoksa zaten ilcı verdiğinz an düşmeye başlayacaktır