Bugün iki aylık aşısini olduk eve geldiğimizde farkettik kucağa alınca bacak kısmı morarma yapıyor yatirinca normale dönüyor başına böyle bişey gelen var mı acaba sağlık ocağıni aradım ateşi var mı dedi ateş yok bazı bebeklerde oluyor dedi aşıdan değil dedi takip edin devam ederse çocuk doktoruna gösterin dedi başına böyle bişey gelen oldu mu acaba