petitonunannesii ilk doğduğu zamanlarda ilk 3 ay ziyaretçi aslaa almadık eve. Eşim, annem eve geldiğinde önce eller yıkanır,üst baş değişir ve dezenfektan sıkılırdı. Dışarı hiç çıkmazdık. Doktordan doktora o kadar. Çok şükür hiç hastalık atlatmadık. İstediğin kadar kas, uğraş, olacağı varsa oluyor ama