Slm güzel anneler dün itibari ile emzirme işlemini bitirdik 20.ayına girmek üzere,ama zor geçiyor onun ve tabi benim için,gece çok ağladı dün ve bugün zor uyudu kucağımda piş piş diye diye,tabi sürekli de anne burda anne seni çok seviyor diye söylüyorum kulağına bu duruma ne kadar sürede alışıyorlar?tecrübelerini paylaşırsanız çok mutlu olurum .sevgiler .🌸