Nilsultan10 Kızlar bu yaşıma kadar genital bölgemi hep jiletle aldım ağda yapamam bu saatten sonra da jilete devam 😂 Ama normal doğum sonrasi ne zaman jilet kullanabildiniz 30 gün oldu ben doğun yapalı dikişlerim var iyileştiler galiba ama yine de korkuyorum
Rizeli53 Nilsultan10 ben doğuma hazırlıksız gittim ama doğumdan sonrada traş oldum 40 dan sonra ama 40 çıkana kadar dokunmadım oraya hem dikişler den ötürü hem ister istemez insanda bi korku kalıyo ben çok ürkmüştüm doğumda
Sonsuzmutluluk Nilsultan10 Ben ağda yapıyorum ama doğum sonrası dikişlerimde sorun oldu doktora gitmek için dikişlere çok değdirmeden jiletle temizlemiştim sizin baya olmuş yani alabilirsiniz
Rizeli53 Nilsultan10 o kesinn acısını canlı canlı yaşadım biliyorum öğretmene gerek yok hatırlatmayaydın iyidi 😔😔