Merhabalar. Bebeğim 8 buçuk aylık ve 2 gündür beni neredeyse hiç emmiyor. Sadece sabah uyandığında 10 dk emiyor. Gün içinde ne zaman emzirmeye çalışsam ağlıyor ve kalkmak istiyor. En azından 1 yaşına kadar emsin istiyorum. Ne yapabilirim tekrar emmesi için?