şimdi ilk düşünüşte 50 kelime bulabildim söylediği. daha düşünsem daha fazla olur muhtemelen. oğlum 23 aylık.
anne babası dışında kimseyi görmüyor oğlum. biz karı koca konuşkan değiliz ama oğlum için elimden geldiğince konuştum. bu kadar olabiliyor yani. önemli olan ayına göre minimum sayıda sözcüğü söylemesi. eksiği olursa iyi olmayabilir ama fazlasının da övünülecek bir tarafı yok nihayetinde her çocuk kendine özel farkı yollarda gelişim gösterecek her konuda.