Burcu4135 Aysgl_Asya market maması degil maalesef. Evet internetten alıyoruz genellikle ve eczanelerde gercekten pahalı bir de e bebekte var.
Burcu4135 Pembecik aa cok gecmiş olsun. İlk defa duydum demek ki bebekten bebege degisiyor.. Suanki mamanızdan memnunsanız sevindim. Saglıkla büyütün 🤗