Kızlar bebeğim normalde çok güzel yiyordu ancak 3 buçuk aylıkken mama reddi başladı sadece mama ile besleniyor ve şimdi 5 aylık olduk hala mama reddi devam ediyor. Doktora götürdüm 2 defa ama normal o doyduğu kadarını alıyordur diyorlar. Ama bildiğiniz ac geziyor uykuda veriyordum şimdi onu da zar zor içiyor. Size sorum sizin bebekleriniz günde toplam kaç cc içiyor benimki 24 saatte toplam 600 cc anca içiyor acaba yeterli bir miktarda ben mi evham yapıyorum diye sizlerden fikir almak istedim