Glstnyy bilirubin düzeyi ölçüldü mü hiç canım? Benim iki bebeğimde de oldu, sadece emzirmekle toparladık çok şükür. Genelde mama öneriliyor ama ben vermemiştim. Hep hastaneye yatma sınırında seyretmişti bilirubin düzeyimiz ama gerek kalmamıştı. Olayın formülü tamamen emzirmek ki idrar ve dışkıyla o sarılığı atabilsin.