Hurrem_Sultan Hanımlar bebegimde(kiz bebek 8aylik) epelidir gözlemlediğim bi şey var bezini açıyorum idrarını sızıntı şekilinde yapıyor acaba neden doktora götürmeliyim sizinķilerfe de böyle oluyormu
Prenses_annesi22 Hurrem_Sultan vaka bazen bzmkıde yapıyor ama normal bnce erkek gıbı fıskırtarak yapcak degıl arada cok yapıyor bzende sızıntı seklınde
Hurrem_Sultan Prenses_annesi22 ha iyi o zaman internette yok enfeksiyon yok idrar kaçağı falan korktum