Defnem20 Kızlar eşimin ailesi pozitif biz de hastayız muhtemelen biz de öyleyiz dün de 2yasinda kızım rahatsızlandı normal soğuk algınlığı ilacı mi vermeliyim
BugsBunnyy Defnem20 burda antibiyotik verilenleri okudum ama muayene olup bogaza kulaga da bakiliyordur vurdu mu diye ama vok hakim degilim bilenler yazsin ustte kalsin gecmis olsun
BarlasMomm Defnem20 biz antibiyotik ve calpol kullanmistik sadece ama bogaz enfeksiyomuz vardi doktor muayene etti
Pnarferah Defnem20 ilaç verilmiyor dedi doktor yannetkisi olur diye. Ateşi olursa sadece dolven ve parol dönüşümlü verin dedi 21 aylık şuanda bizde pozitif iz
BugsBunnyy Defnem20 tabi verilmez antibiyotik o sekilde takip edin bakalim ins ilerlemeden kolayca atlatir ilacsiz atlatan cok bebekte var
esleminannesi2 Defnem20 çok öksürüyordu öksürükle birlikte kusma başlamıştı ateşi hiç olmadı çok şükür bitse artık şu hastalık iştahı bile gitti yavrumun
Defnem20 [silindi] iburamin verdim evde varmışta covidde de soğuk algınlığı verilmiyor falan demiş kimi