29052021 Şimdi şöyle ki ben eski banka çalışanıyım gişe görev yaptım. Her akşam sayım yapılır ve o şekilde bir fazlalık çıkarsa kasa kapanışını yapamazlar. Atıyorum 50 tl 100 tl gibi paralarda fazlalık çıkması lazım. Ama eğer ki sizin hesabınıza yatırıyolarsa sıkıntı yok ama art niyet arıyorsanız size verilen dekontun altında işlemi yapan personelin sicil nosu yazar oradan bulunur