Herkese merhaba kızlar bayadan beri kaşınıyorum doktora gittim tahliller verdim kurdeşen denildi iğne ilaç verildi kullandım fakat hala deliler gibi kaşınıyorum özellikle geceleri uyuz desem değil yara yok döküntü yok evde tek ben kaşınıyorum ne duş ne bişey iyi geliyor sadece allerset hapı içiyorum besin alerjisindende şüpheleniyorum ama yaşadğım yerde alerji testide yapılmıyor benim gibi olanlar varsa yazabilir mi napıcağımı bilemiyorum😭😭