Melekgzldr bence suan için gayet iyi , daha ufakta yemekten soğutmayın siz yeterli . Tam olarak ek gıdaya alışmalari zaman alır. Görümcemin kızı 2 yaşında 10 kiloydu o yüzden doktor kes dedi. Şuan için ağzında tutmasida normal ben 2 yaşında filan sandim. Yinede sevdirmeye çalışın. Zorlamaniz ilerde yemesini engeller. 🌸