Minnakkbebekk benim kızım da öyleydi oturmaya yemi başladığı sıralar sırt üstü düşerdi ağlamazdı elleriyle ayaklarıyla oynardı yüz üstü yatırırdım oyuncaklarına uzanmazdı örtüyü çekerdi oyuncaklar gelsin diye yani ne kolayına gidiyorsa o şekildeydi. Emeklemesi 12. Ayda oldu yürümesi 1 ay sonra.. sakin bi bebekti taaaki 1,5 yaşına kadar şuan ne durur ne susar 😂 içiniz rahat etsin götürün tabiki ama bazı bebekler de böyle sakin oluyor. Yabancılara bebekken de sakindi önce onları izlerdi sonra alışırdı şimdi de öyle yabacı ortamda bi herkesi izler bakar sonra müdahil olur