Merhaba oğlum doğuştan sağ yumurtaliginda su vardı doktorlar geçer dedi ama hiç azalma olmadı sünnetinide yaptırmadık bu yüzden. 11 aylık olmasına rağmen hoc azalma olmadı sıvıda doktorumuzda ameliyatı önerdi bize sunnetini de yaparım dedi. Süreç şöyle işliyor 2 den sonra bebeğe su bile verilmiyor 8 de hastaneye giriş yaptık bir sürü protokolden geçtik daha önceden kanları alınıp anesteziden onay alıyorsunuz covid testi yapılıyor bunlar bir dosya olarak bebek adına açılıyor. Ameliyat başlangıcında bebeği soyuyorlar ameliyat yerini.kalemle çiziliyor daha sonra bir sakinlestirici ilaç verdiler biraz mayhoş oldu sakinlesen bebeği ameliyata götürüyorlar bizim sünnetten olduğu için yaklaşık 2 saat sürdü. Ayik kapıdan aldık 2 saat sonra emzirmeye başladım zaten yarı uykulu oluyor tabi bebeğe göre değişir. Bunu yazıyorum çünkü ben bu ameliyatı yaşayana kadar okumadığım bakmadigim sayfa kalmadı merak edilen bu konu hakkında herşeyi sorabilirsiniz annelere yardımcı olmak isterim saglikli günler